Merhaba kızlar yaklaşık 5 gündür preklemsi yüzünden hastanede yatıyorum tansiyonum kontrol altına alındı üç günlük kan sulandırdı iğneye de başlandı bebekte ve bende bir sıkıntı ödemlerim dışında, cuma günü doktor tekrar karar verecek çıkmak istiyorum kafayı yemek üzereyim eşim de yanımda kalamıyor çok kötü durumdayım preklemsi yaşayıp çok uzun süre hastanede kalan var mı