Merhaba 3 gündür çikolata tuketmiyorum bazı olumsuz duyumlar aldım bebeği zayıflatıyor ve bebegin kalp atışları yükseliyor o yüzden hareketleniyor çok zararlı dendi hatta doktora danisacagim bu konuyu. Dünden beri miniğim bir hareketsiz üzülüyorum. Ben bebegimi erken hissettim ve maşallah kıpır kıpır hiç durmazdı. Doktor bile hep söylerdi ne kadar hareketli bir cocuk diye. Şimdi niye böyle acaba çikolata tuketmiyorum ya ondan mıdır?