Srp37 Cidemu 3 ay boyunca korundum ve folik asit kullanmaya devam ettim korunmayı bırakınca gebe kaldım. Düşük riskim oldu 5. Aya kadar yattım, yerimden kalkmadım, sadece tuvalete kalktım.
Seval0Seval Cidemu düşük yaptım kanamam oldu bidaki ay olmadım hamilemişim bilemedim tarlusal kullandım o da düştü
Mylove47 Cidemu ben 4 5 ay sonra kaldım ama doktorlar 3 ay beklemeni tavsiye ediyor bende beklemedim yine de de 5 ay sonra da oldu hayirlisiysa oluyor tabi herkesde bir olmuyor biride burda dusukden bı ay sonra hamile kalmış ama sağlıklı demiyorlar ve doktorlar da onermiyorlar en az 3 ay bekle rahmin düzelsin öyle çocuğun olur zmnla Allah nasip etcegi zaman oluyor hiç belli olmuyor o
siyahinciii İlk adeti oldum doktorda demişti bir adet sonra çocuk düşünebilirsin diye ve hamile olduğumu öğrendim
hulyaakgn34- Cidemu tabi tekrar gebe olunca önlem amaçlı progestan başladık 14 15 hafta kadar kullandım hatta 11. Haftada bi kanama yaşadım bi düşük oldugu için hep korkuluydum şükürler olsun ki doğdu şimdi 2 yaşına geldi tekrar gebeyim buda 35. Haftada olumsuz düşünmeyin ve stres yapmayın ilk gebeliklerde 1 düşük olması gayet normal doktorlar önemsemez bile inşallah bir dahaki gebeliğiniz sağlıklı olur kucagınıza alırsınız
Limon06 Düşükten Tam 1 sene sonra aynı tarihler de hamıle kaldım başlarda yine risk var dedıler dikkat ettik yine
CanselY Dusukten bir sene bir ay sonra hamile kaldım. Gebe kalmadan önce folik asit kullanıyordum. Ve şuan 7+5 iz.
Eeesraaa Bana kürtaj yapıldı bir kez adet oldum sonraki ay hamile olduğumu öğrendim şuanda da bebişim sağlıklı cuma günü kucağıma alıcam😌
Cidemu Eeesraaa doktor korunun demedi mi ben ebeyle görüştüm 3 ay korunun dedi vücut kendini topatlasın dedi. Maşallahh be güzell sağlıkla büyüsün inşallahh
Eeesraaa Cidemu doktor dedi korunun diye ama ben o sıra çok bebek istediğim için beklemedim dayanamadım yani bide düşük olunca çok üzülmüştüm
CanselY Cidemu Evet 1 sene korunmuştuk. Amin inşallah. Rabbım bebek isteyen herkese tattirsin insallah