Benim de bel ağrılarım başladı ama rahmim ters bebiş belime yakın yerleşmiş sanırım öyle bişey demişlerdi daha bu hafta üstten göründü hatta hep alttan muayene etmek zorunda kaldılar göremedikleri için. Normaldir diye düşünüyorum kasık ağrım da oluyor ara ara gazdan bahsetmek bile istemiyorum 🫣