Günaydın kızlar, yapılan kan tahlillerinde demirim düşük çıkmıştı fakat hemen ilaç vermediler biraz beklemen lazım dediler sanki dilim tutuldu o gün hiç bişey soramadım doktora, sabit doktorum da yok demir eksikliği yaşayan var mı ne zaman ilaç verdi doktorunuz. 12.hafta mı dedi emin olamıyorum ulaşamıyorum da doktora 2 gündür 🤦🏻♀️