Kızlar dün açlık şekerme bakıldı bugün tokluk bakilicak bı şeker yüklemesi glikozunu kullanan var mı kendimiz hazirliyormusuz dogerleri ile aynıymış nöbetçi ezzaneden almak durumunda kaldım sabah içip oyle gidicem 1 saat sonra tahlil için oğlumda bu şekilde kullanmamıştım küçük şişede olanlardan kullanmıştım kafam karıştı dünden beri 😮💨
