38+3
Suyu sınırda zaten Perşembe gidecektim kontrole
Dünde nst de sancı çıktı dotor hazirlikli ol dedi
Son bı saatir belim ağrıyor sancı değil ama sürekli ağrıyor hani regl ağrısi diyorsunuz ya ben regl olubca benim belim ağrırdu işte o ağrı geçmiyor duş aldım sıcak su tuttum aynı acaba doğum belirtisidir mi