Çok şükür bebegim 40 +5 te dünyaya geldi
Kontrol olarak nst deydim bebek biraz iri denildi doktorum sezeryan önerdi bende kabul ettim gerçekten normal veya sezeryan bebeğinizi gördüğünüz an bütün acilariniz diniyor Rabbım tum dogum yapacaklara kolaylık versin inşallah biraz ilk yürüyüş zorluyor ama olacak o kadar 🤲 Rabbım evlat sahibi olmak isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 😍😍😍