ozlem_yasn03 Elif_Annesi Henüz doğmadı ama geçen bi doktor 25 üzeri sıcaklık varsa sadece zibin giyrdirilmeli dedi. Bununla klima kullanım da bebeğe direk gelmeyecek şekilde oda sıcaklığı 23 24 derece olacak şekilde kullanılabilir. Klima ayarı 23 derece olmayacak odanın sıcaklığı o derece de olucak