Birkucukmucizem Ben normal istiyordum olmadi kismet değilmiş Daha önce sezeryanla doğum yapanlar benimle tecrübelerini paylaşabilir mi biraz korkuyorum anestezi nasıl zor mu sonda acitiyor mu anestezi sonrası çok fazla acı cekiyormusunuz
3prens1prensesmom Birkucukmucizem 3 kere basimdan sezeryan gecmis biri olarak şuan 4.icin gunler geciriyorum😌 tek soyleyecegim şu. Ne kdar sakin olursan kendine guvenirsen hersey o kdar kolay olur ve cabucak toparlanirsin🤗 saglicakla kavusun💐
yarencaliskan Birkucukmucizem spinal anestezi olucaksanız hiç hissetmiyorsunuz korkulacak bisey yok 🥰
3prens1prensesmom Aaa122 iki sezeryanin arasi kisa oldugu icin suan riskli gebeyim dogumda tupleri baglicak.