Belim kopsa da.kurtulsam… kızlar sanırım fıtık oldum. Sezeryan olacağım. 36+5 deyim. Perşembe randevum var. Yalvaracak duruma geldim. Biri tutmadan yuruyemiyorum. Afedersiniz tuvalet temizliğim bile yarım yaramalak. Yattigim yerden kalmam 49 dakika sürüyor bazen.