Hira3333 Alttan muayenede vajinaya birşey soktuklarında bağırıyorum resmen kasıyorum kendimi bu normal mi?😞 çatı muayenesinde de aynısı oldu aşırı acı çekiyorum normal doğum istiyorum birde sizce yapabilir miyim?
birannis_ Hira3333 benimde aşagı kontrollerim sıkıntı bir huy tik gibi bir hal aldı bağırmam yok ama kendimi kasma kontrol ettirmeme gibi durumum var buna rağmen ilk doğumu normal yaptım ama spinal doğum yaptım 🤭
Serendipty Hira3333 şu durumda olup nasıl normal doğum istiyorsun şaka gibi sezaryenden nedne bu kadar çekiniyorsunuz
Hira3333 Serendipty Başka doktora göründüm çünkü çatın dar demedi bana ozeldeki doktorum sezeryan demişti… Devletteki doktorda bu engel değil o an belli olur dedi zaten engel bir durum olursa sezeryana alacaklar beni itirazım yok buna
muhammedd Hira3333 canım zaten en büyük engelin alttan muayenede bile zorlanman bunu belirterek sezaryen olmak istediğini söyleyebilirsin istemiyorsanda normal doğumda sürekli alttan muayene edileceğini bilerek alışsan iyi olur 🙃