Smyyns Kızlar 38+4 olduk ama doğum olmadı henüz doktorum normal doğum diyor bekle diyor ama ben artık uykusuzluktan ağrılardan çok yoruldum dayanamıyorum bana dua edin doğum yapayim artık nolur 😓Benim gibi bekleyen var mı ?
dilay_06 Smyyns 38+3 ı’m benek kanala girmemiş 0 açıklık ve çatım da uygun değilmiş iri bebek dedi haftaya sezaryen olacak 39+2 de
Hira3333 Smyyns Bende aynı haftadayim uyuyamıyorum bide agirlastim iyice sancı olmayı bekliyorum artık bakalım hayirlisi
Smyyns Seyrnkpln hele ödem hiç ses etme sanki bir bomba gibi geziyorum ortada 😓 bu odemle yaşayan insanlari daha iyi anlıyorum çok değişik ağrısı var
elifungan Hira3333 bende aynı gundeyım suan bebegım hep sağa toplanıyor doğum belirtisini acaba bayramın ilk günü doğum nişanım da gelmıstı
Hira3333 elifungan Benimde nişanım geldi ama açıklık yok henüz sancimda yok doktor bekle dedi kan görürsen bide Sancın olursa gel dedi.. Benim bebiste hep sağa toplanıyor hareketli bide bakalım ya hayırlısı heyecanliyim ben ama inanki hiç uykum yok saat kaç olmuş 0 uykuu
dilay_06 Smyyns olur o da olur az daha sabır ben de doğusunda ne olacak diye düşünüyorum alıştım hamileliğe
2019-ikra Smyyns bende 38 im bende artık gelsin diyorum ağrıya sancıya razıyım çok sıkıştım artık sıcak stres çok bunaldım 😞
Smyyns 2019-ikra ben bende çok bunaldim hayatım kısıtlı kıyafetlerim olmuyor kasılmalar var uykusuzluk iki ay oldu uyumuyorum dayanamıyorum elhamdülillah inşallah hayırla kucagimiza aliriZ
Ulku56 Bende 37+3 teyim bebek dönmemiş bu saatten sonra donmez dedi doktorum 39+3 te alırız dedi. Mıgde yanmam yoktu bu gece başladı zaten sıcak iyice bunaldım :(
Aslibali Smyyns ben Perşembe 37 oluyorum doktora yalvaracagim ameliyat et artık diye. Bel ağrısından öldüm yardimsiz yuruyemiyorum. Yataktan kalkamıyorum.
Smlaa Smyyns ben 35 haftaligim ben de biran önce doğurmak istiyorum çok sancım oluyo ödem desen ayakta duramıyorum