hilalklkn aynen bende gebzede fatihe gidiyorum aşırı yoğunluk olduğu için bıraktım marmaraya gitmeye başladım ama doğum esnasında uzak olabilir diye düşündüm. Simdi birde doğum korkusundan sezaryen istiyorum o yüzden yüzyıla gidicem devlette isteğe bağlı yapmiyorlar