00bysl_ozge Kızlar selam. Doktor kontrolüne gideceğim 32 haftada neler yapılıyor yani nst ye gireceğim onu biliyorum kan falan alınacak mı yani neler yapılıyor bilgi verirmisiniz🥲
Deryackmak 00bysl_ozge evet kan alınıyor benden daha dün aldılar bugün sonuç çıkacak ama ben enabizdan çıkmış baktım değerler kırmızı ya kansızlık yada başka bir problem var sanırım tabi kendi düşüncem bu ins yoktur uyuyamadım da nst normal çıktı kan ve idrar istiyorlar bakalım bugün ne olacak
Deryackmak 00bysl_ozge kilosu 2.300 Muş tabi dogru mu bilmiyorum devlet hastanelerinde böyle işte.ne açıklama yaparlar ne de sormadan zorla bişey söylerler ancak ins.bi.sorun yoktir
00bysl_ozge Deryackmak İnşallah herhangi bir sorun yoktur. Gönlünü ferah tut❣️ Hayırlısıyla hepimiz bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah. Cevapladığın için de teşekkür ederim🫶🏻
35_tecrube Deryackmak selam bende Perşembe başlayacağım ntsye nts den sonra kendi doktorum bana geleceksin dedi ordada ultrasona giriliyormu
Deryackmak 00bysl_ozge Amin ins sizde sağlıklı kucağınıza alın Allah’ın izniyle rica ederim❤️sormak istediğiniz şeyler olursa yine sorun Allah’a emanetsiniz🧿🙏
Deryackmak Evet giriliyor diye biliyorum her gittiğinizde bakıyorlar normalde benden kan idrar aldı son kez sanırım normal çıktı gibi ama kan ve vitaminleri izi düzenli kullanın 😉