Adet tarıhıme 28 mayıs 5+2 olucaktı ama bugun doktor 6+1 olduğumu soledi bu benim 3. Hamileliğim doktor rahım ikiye bölünmüş ince bır perde var dedı boş gebelil olabılır kromozom testi istedi ikinci gebeliğimde kalp atısı olmadığı için kürtaj oldum korkuyorum yıme olmaktan kromozonn düşüklüğü olıp da saglıklı dogum yapan oldu mu daha önce hıc bır doktor perde olayını sölememişti.