Mel53 Asilinannesi nasıl geliyorsunuz yaa o haftalara 😀😀 vallahi her 1 hafta atladığımda havalara uçuyorum, geçmiyo zaman hiç. Vallahi maşallah maşallah maşallah, darısı başımıza
Calasun Asilinannesi 😬 260 larda duran zaman simdi cok hizli geciyor sardi korkular dörtbir yanımı😬 allah yardımcımız olsun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ecrinimleyla Asilinannesi 34+2 olduk bizde çok şükür ama bende de heyecan korku hepsi karıştı ikinci olmasına rağmen 😊😊
ZeynepEdaa Asilinannesi bende yarin giriyorum 34. Haftaya inşallah. Daha çok var derken simdi bi korku saldi her an gelebilir artik diye saka gibi saglikla vaktinde alalim kucagimiza inşallah ❤
Asilinannesi Seydanur ya canım böyle düşünme bende ne korku var me başka birşey hissizim gibi neden kendini bu kadar strese sokuyorsun😏
Asilinannesi Mel53 ahahah 😂 İnan ben nasıl geldim diyorum bu haftalara sizde öyle diyeceksiniz eminim darısı herkesin başına 🥰🥰😻😻
HilalEraslan Bende bugün 34. Haftaya girdim 🥰 hamileliğin ilk ayların da hep bakardım son şu kadar kaldı Şafak bu kadar diyenlere 😅 Resmen doğumumuz yakışıyor kızlar. Doğumdan bi korkum yok şimdilik yani kendimi sürekli teselli ediyorum yapabilirim diye aklıma çok getirmiyorum. Şimdilik normal görünüyor inşallahta normal doğururum ☺️
asminko345 Asilinannesi Bizde 34+5 olduk zaman çabuk geçti ya 🤦♀️ Telaş sardı dört bi yanımı 😂 korku heyecan nasıl olucak nasıl giydirsem ben çok üşüyorum çocuğa 10 kat giydirsem 🤦♀️😂 Kafamda deliiiii sorular 🥵