Gkee ben ilk doğumumu da orada yaptım ve hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet güzel ilgilendiler normal doğum yaptığım için de özel konforunda kendi odamda kaldim taburcu olana kadar sorun yaşayanlar elbette var tabi ama ben memnun kalmıştım üzerinden tabi dört yil geçti şuan nasıl doğumda gorucez☺️