fffffffff1
Benim üst üstte 5 kaybım var en son bende yaşlı hekime bir teyzeye gittim ama baya ileri derece de bilgisi vardı.
Bana dedi ki rahmin yerinde değil çocuk burada nasıl dursun çok mu ağır işler yaptın falan.
1 haftalık kürler,kendi yaptığı ilaçlar verdi sonra yanına gittim ve elleriyle birşeyler yaptı yerine oturttu.. Sonra 3 ay snra tekrar gebe kaldım çok şükür kızım şuan 3,5 yaşında. Şimdi tekrar gebeyim 🙏
Yani kadının eli bana maşallah iyi geldi ve normal de çok bel ağrısı çekerdim o gün bugündür belimde ağrı kalmadı..