Prensesannesi10 Kızlar 37.haftamdayım yaklaşık bir haftadır vajinamın olduğu yer sanki böyle darp edilmiş gibi ağrıyor sizce neden ?
Ayssayss Prensesannesi10 benimde 36-37den beri ağrıyor bebek aşağıya doğru baskı yaptırdığı için. İlerleyen zamanlarda daha da arttı. Bugün 40. Haftama girdim günlerdir aşırı baskı ara ara ağrım var ama daha doğum gerçekleşmedi