Betulnnmz Nesibe_ctn 36. Haftamdaym sezeryan günü almak için dün tahlil yapıldı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı sordum kaşıntı yapar mı diye evet dedi doktor başka açıklama yapmadı
sena1910 Havaların ısınmasından da kaynaklanabilir fakat gebelik kolestazı da olabilir geciktirmeden doktorunuza belirtmeniz de fayda var karaciğer değerleriniz yükselmiş olabilir. Geçmiş olsun
Kayaderler Nesibe_ctn gebelik kolestazı malesef kötü bişey hem sizin hem bebeğin hayatını tehlikeye atıyor biran önce doktorunuza sorun
sena1910 Nesibe_ctn haftanız ileri hafta ama malesef sizde de bebekte de ilerlediğinde sarılığa yol açabilir ama tabi değerler ne kadar yüksek vs değişebilir ilaçla baskılanabiliyor. Kötü düşünecek bir şey yok ama bence sadece tedbirli olmakta fayda var bir çok gebelikte yasanıyor malesef