Nurdanrnekci Merhabalar.Doğum hikayemi yazmayı sabırsızlıkla bekledim hep.Allahıma şükürler olsun nasip etti..38+5 te kontrolüm vardı çatı muayenesi olucaktım.Kasmadım kendimi ama yine de ister istemez bi acı duydum.Korkulacak kadar değil merak etmeyin.Doktorum gayet yumuşak ve uygun olduğunu ve yatışımın yapılacağını söyledi🤦🏻♀️ Bekliyordum ama yine de korktum.Muayeneden sonra sancılarım başladı 🤭 Odama geçtim beklemeye başladım artan ama dayanamyacak kadar olmayan sancılarım devam ediyordu.Ta ki doktor suyumu patlatana kadar.Acı eşiğim çok çok düşük.5 cm açılmam olduğunda sezeryan diye yalvarmaya başladım.Eşimi gönderdim hatta doktorun yanına ama kabul etmedi.11 de yatışım yapılmıştı gündüz.Akşam 6 da çatala aldılar beni.Sancım geldikçe ıkındım ama halim kalmamıştı ve suyum geldiği için zor oluyordu.Doktorum geldi ve asıl süreç başladı.4 yada 5 ıkınmayla geldi bebeğim ama vakumla çekmek zorunda kaldılar ama inanın çıktığı an saatlerce acı çeken ben değilmişim gibi oldum.Biraz zor oldu ama kurban olduğum Allah dayanağını veriyor.Ben bile yaptıysam herkes yapar inanın 💪🏻 20 kasım 19:24 te 3650 gr 53 cm le çipil çipil gözleriyle geldi kuşum.Çok şükür hemen sütüm geldi çokta iyiyiz.İyi ki sezeryanı kabul etmemiş doktorum.Ayağa hemen kalktım.Bu yolda ilerleyen herkesin yardımcısı olsun Allahım..Yanınızda uyuyan bir melek var olunca gerçekten herşey mükemmel ♥️ Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum kızlar 🤲🏻♥️
Aksa_korkmaz Nurdanrnekci Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım inşaAllah kuzucuğunu gözün aydın ☺️ Bu arada devlette mi özelde mi yaptın doğumunu ve kaç dikişin var ?
reinamm Nurdanrnekci o doktoru gerçekten takdir ettim👏🏼👏🏼 7 cm açıklıkla sırf korkuyorum dediği için sezeryana alan onca dr varken, size normal doğurtması takdir edilesi davranış. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah. Gözünüz aydın❤️🤔🤗👏🏼 Dikişiniz var mı
mac Nurdanrnekci mutlulukla sağlıkla büyütmeler vakumdan dolaı az da olsa şekil değişikliği oldumu? Gerçi düzelıyormus
Nurdanrnekci Aksa_korkmaz amin canım inşallah 🤲🏻Özel de yaptım ama doktorum çok fazla yok dedi.İç ve dışta var.Ayna da baktığım da da çok fazla yoktu gerçekten ☺️
Nurdanrnekci reinamm Gerçekten de öyle cesaret verdiler ebe de çok iyiydi.Amin inşallah güzel dileklerinize sağlık♥️Dikişim evet var ama az oda zamanla geçiyor
Nurdanrnekci reinamm başta evet çünkü korktum bşey olur diye ama ertesi sabah eve geldiğimde duşumu bile aldım.Kayısı suyu içerek kabızlığı önledim yavaş yavaş geçiyor