Tgbnrbltt theAna bebeğin biberonu kavramasi nasıldı peki? Çok kararsızım hangisini alacağım bilmiyorum
Mervegvn123 Tgbnrbltt ben phılısp denemedim hıc lansınoh kullanıyorum emzırıyorum gunde bır kere memelerı rahatlatmak ıcın sagıp biberonla içiriyorum 2ay 10 günlük gayet guzel kavrıyor memeyle ılgılıde problem yasamadık hıc suana kadar
theAna Tgbnrbltt ikisini de kolay kavradı. İlk doğduğu zaman aventle mama içmişti sonra ki aylarda dışarı çıkarken falan lansinohla devam ettim ucu hoşuma gittiği için sütü sağıp veriyordum.