Smsmzmz Selam kızlar ikinci gebeliğim birinci oğlumda hiç bu sıkıntıları yaşamadım ama bunda çok zor geçiyor hamilelik ya tam göğüsumun altında çok baskı var nefes aldırmıyor 34 haftalık olduk ne zaman geçer bu baskı 🥺
zeynozey Smsmzmz aynı durumdayım. İlk oğlum da bende asla böyle şeyler yaşamadım, bu kız beni öldürüyoo şimdi. Geçen doktora sordum artık bebiş aşağıya kaymaya başlar rahatlarsın yavaş yavaş nefes almakta dedi🤲🏻🤲🏻🤲🏻 hadi inşallahhh🤣
Smsmzmz zeynozey ay aynı valla kız bebişleri genelde böyle o zaman aman sağ salim zaman geçsin sağ salim kavuşalim da bakaalim canım 🙏😍