SudeT 10 yıldır bebek istediğim, kısır olduğumu 3 ay önce öğrendiğim ve 32
Yaşımda ilk gebeliğim olduğu için. Fazla heyecanlıyım, şuan bunu tartışmak bence pek doğru bir zaman değil çünkü çok stresli ve evhamlıyım :( gidişat için iyi ve kötü tüm deneyimleri duymak beni daha mutlu edecek..