Fulya1993 benimde kanamam olmuştu ilk önce keseyi gördü bebeği göremedi sonra ilaçlrını bırak içeride bebek yok boş gebelik gibi duruyor dedi bende başka doktora gittim 2 gün sonra valla hem kalp atışı hem bebeği gördü hemen bir doktora inanmamak lazım biraz beklemek gerekiyor. Bazı doktorlar çok umursamazca konuşuyor. Bende kürtaj nasıl olur diye bir sürü araştırma yapıp kafamda kurup ağlamıştım. Allah’a bıraktım can veremem sen en doğrusunu bilirsin diyip başka doktora gittim. Şuan 10 haftalığız