Hoppala78 bence hemen git suyum geldi gece gitmedim ikindi gibi sancılar sıkışınca gittim hastane gittim sancım kesildi ve bebeğim susuz kalmıştı baya ağrı kesiciler ile doğumu engellediler doğum esnasında 9 cm açılma oldu oğlum tam dogacakti ki kakasını yaptığı için sezeryana alındım çok zor oldu benim için her iki acıyı çektim