anneoluyoruuumm16 Kızlar durumlar nasıl. Benim iki defa kanamam oldu ama bebekle alakali değilmis. Hiçbir olumsuzluk cikmadi. 5 farklı doktora göründüm hiçbir risk yok herşey yolunda dediler. Sizde durumlar nasıl
Dilanasel anneoluyoruuumm16 cinsiyeti öğrendiniz mi benim bugün giitim bacağı kapalıydı göstermedi sizde öyle oldumu
anneoluyoruuumm16 Beyzanury1234 maşallah arada bir titremeler oluyor ama henüz aaa bebek diyemiyorum kiloluyum biraz onunda etkisi var sanirim