Papatyaaa__ -_Esra_- sağlıkla gelsin Aden Liyamız💜🙈 @1Gozde1Yusuf- gözün aydın bebeğim🤍sağ salim Al kucağına
Bulbulyuvasi 1Gozde1Yusuf- doğurdun sanmıstım…. Olsun sağlıkla al kucağına cuma günü de insallah. Cumaya kadar ben doğurmazsam iyi 🥴
[silindi] -_Esra_- kız cumaya kadar fazla fazla toparlarız işte nolcak akskakska bi suçum yok hakim beg ben marabayam aksmakskaka
1Gozde1Yusuf- -_Esra_- olsun benim canim kankalarim teyzeleri var kizimin cok sansli hele ki @-_Esra_- @Allahkahretmesin1 @Deletedmom_103 @mylittlebabym gibi teyzeler herkese nasip olmazzzz🥰🥰 ayy aglicamm durup durup agliom zaten sirf @[silindi] yuzunden🤣 hayir sumuklu sumuklu aglama sesime de maruz kaliyo garibim🤣
[silindi] 1Gozde1Yusuf- hayir sumuklu sumuklu aglama sesime de maruz kaliyo garibim Olsun aşko sen iyi ol yeter akkakakakakaa dün baya bi maruz kaldım o sese ama olsun herşey aden için 😂💝
Allahkahretmesin1 1Gozde1Yusuf- sağlıkla kucağına al inşallah güzel haberlerini ve bebişin fotoğrafını bekliyorum ❤🌼
1Gozde1Yusuf- Minaa_m evet canim Ozel de serkan bodurun devlette Isa beye takiplydm son 1 aya kadar serkan bey de dogurcam diodm ama devlette dogurcam herkes cok memnun oztana 10 bin vermek 1 gun icin istemedim yani
irem10 1Gozde1Yusuf- hayırlısıyla kucagina almayı nasip etsin Allah. Uşak’ta doğum yapan olarak bize devlet hastanesi tecrübelerini anlat lütfen 🫶
Minaa_m 1Gozde1Yusuf- anladim canım bende öztana gidiyorum da kararsızım nerde yapacam sezeryan mi olacak Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin