Zor sürecler gecirdim, böyle son 99 yazanları görünce umutsuzluğa kapıldım. 2021 agustosta 20 2022 temmuzda 18 haftalık kaybım oldu. Bu vakitleri görebilecek miyim diye cok ağladım sızladım, bu gebeliğimde cok riskli gecti yaklasık 10. Haftadan beridir yatıyorum. Dualarınıza talibim, insallah dogum anısı yazmakta nasip olur 🤲