Hzky2010 kişiye göre değişir ama ben kendi tecrübemi söyleyeyim. Uykudan uyandıran adet sancısı gibi Bi sancı oldu düzenli gelen sonra lavaboya gittim tam pijamayı indirdim bacaklarımdan su sızdığını gördüm. Hastaneye gittim normalde yarışı 4 cm olunca filan yaparlar benimki 1 cm Di daha ama suyum geldiği için yatırdılar. 12 saat sonra da oğlum doğmuştu zaten.