Emine12456 vallaha ben pek anlamadım önden gitmesini ama şunu demek istiyorum ben özele gittiğimde kafası büyük dedi bana int çok arştırdım ettim dayanamadım piskolojim bozuldu en iyi devlete de gittmek olduğunu düşündüm ben devlete gittiğimde hayır hiç bi sorun yok bebek bazen pozisyon değiştirdiği için de öyle büyük gözüke bilir demişti