Kocannesi04 Merhabalar, bebişi reflü olup rota aşısı olan var mı? İlk dozu 3. Ayda olmayı planlıyoruz. Deneyimleriniz neler, yan etki oldu mu, olduysa neler? tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim🙏🏻
Nurr_22_22 Kocannesi04 reflumuz yok şükür pek yan etkisi olmadı sadece karnı ağrıdı o huysuzluk yaptı ateş filan yapmıyor zaten