nurbanu-y NAZ1_ normalde de çok hızlı kilo alan biri olduğum için 20-25 kg alırım diye beklerken 37+3 üm +5 kg 🐣 bebek dün 3.180 gramdı 🩵
Tugraseda NAZ1_ 27+3 5 kilo aldım. Dün doktorda bebişinde boyuna kilosuna bakıldı. 1126 gr beyfendi. Eşiydi suyuydu derken aldığım kilonun 3 kilosu bebeğe ait kalan 2 kilosu ben. İnşallah total 10 kiloyla kapatırım bu defteri
birgaripana_ NAZ1_ burdakileri okudukça moralim bozuluyor. Ben 25+4 75le hamile kaldım en son 88 kiloydum 13 kilo ne demek ya rahat yuvarlamışımdır ben 88i tartılmıyorum artık
ipek63yldz_ Nurozi gelişimi nasıl peki bebeğin doktor birsey dedimi aynı haftadayız da ondan soruyorum 🤗❤️
Glcan10 17.hafta bulantı olmasına rağmen kuru ekmek meyve yedim resmen bunlar kilo yaptı ya 4 kg aldım neolacak sonuna doğru bilmiyorum
Nurozi ipek63yldz_ normal herşeyi dedi hatta benim bebeğim bir hafta geriden geliyordu o da düzelmiş tam haftasına uyumlu dedi
ipek63yldz_ Nurozi Hm anladım Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤗 Normalmi sezeryan mi peki
Zeyzey055 Bunlarda kilo mu canlar ben diyet yapmama rağmen 10 kilo aldım 26+4 gunluguz cok dert etmiyorum allahtan ilkinde de 32. Haftaya kadar 18 kilo almıştım erkenden doğduk kiloların fazlası gitti yine veririm insallah zamanında gelsin yeter ki
Nurozi ipek63yldz_ amin cümlemize nasip olsun inşallah. Henüz bişey demedi çatı muayenesi de olmadım daha. Haftaya gidicez 36 haftalık olcak söyler mi bilmiyorum ama bebek popo aşağıda duruyor böyle giderse sezeryan demişti
ipek63yldz_ Nurozi dün ben gittim halen tersiti bu gidişle sezeryan dedi bizimkide halen tersmis. Bu pazartesi tekrar gidicem nst baglayacaklar artık ne çıkarsa şansımıza 🤲