Nurrhilal 34+1 deyim ve birkaç gündür böyle alt tarafımdan bi baskı yada sancı hissediyorum ara ara, ne olduğunu da tam bilmiyorum. İlk gebeliğim. Yaşayan var mı bu durumu
Elifelibass Nurrhilal bebek baskı yapıyor olabilir benimde öyleydi doktora sormuştum baskıdan kaynaklı demişti yeri daralıyor artık çünkü ama doktora görün istersen
Elifelibass Nurrhilal benimde mesela kasılmam var sandım ama meğerse bebek kaburgama baskı yapıyormuş hareket ederken ben onu kasılma sanmıştım sancı diye düşündüm nst de cıkmadı sancı