Senannnn benimde güvencem yok ama annelik sigortası diye birşey varmış sadece kadın doğum bölümünde gecerliymis ozellerdede geçerli oluyor hem muayenede hem doğumda özelde bile indirimli yani normal sigortalı gibi olunuyormus devlettede doğum yaparsan hiç ücret talep edilmez