hulyaakgn34- nazli123- hiç doğum sonrası kontrole gitmediniz mi rahim içine bakılıyor kontrol ediliyor detaylıca… bende öyle parça vs olmadı sadece kanama vardı oda zamanla azaldı ve bitti zaten emzirdiğim içinde 9 ay adet görmedim
35_tecrube nazli123- o parça değildir bence pihtidir siz parça sanmisinizdir büyük olduğu için bendede olmuştu oğlumda lohusa iken