Kızlar uzun süredir akıntım var sapsarı oluyor çoğu zaman doktorum fitil verdi şyi geldi sonra yine başladı sonra bi toz verdi o işe yaramadı ben hap ilaç verme taraftarı değilim dedi 36 haftalık gebeyim özellikle bebek baskı yaptıkça Baya çok gelmeye başladı akıntı günde 4 5 kere bazen çamaşır değiştiriyorum normal mi bu yardım edin