Kızlar bişey soracağım,4 gün oldu düşük yapalı betahcg 2000den 1714e düştü doktor düşük yapmissin dedi bende imza verdim hastaneden çıkışımı yaptım köye annemin yanına geldim, doktor iki günde bir kan ver dedi eğer yükselirse dış gebelik olur diye kese de vardı 5mm lik kanamam olunca diğer gün kese de düştü,ben hiç kan vermedim köydeyim ilçeye gitmek de içimden gelmedi ama iki gündür midem bulanıyor ve sağ kasığımda bi ağrı var ara sıra bi ağrı giriyor ,ciddi bişey yoktur insaAllah bi bilginiz var mı?