nglcktpz İkiz hamişlerim gebelik nasıl gidiyor? Bebekleriniz kaç kilo oldu. Doğum yapan ikiz anneleri kaçıncı haftada doğum yaptınız küvez süreciniz oldu mu? Biz 29+2 olduk 🥰
Paramedik16 nglcktpz 28 haftalık doğum yaptım biri 1250 biri 1150 gram doğdu 2.5 ay küvezde kaldılar şimdi 6 aylık olduk bile😊
Hirasongul nglcktpz yaa maşallah biz bi tnesine zor bakarken siz iki tne nasıl bakicaksiniz benim eşimde hep ikiz isterdi 🤗
twinsmom_ nglcktpz 26+5 çift yumurta ikizlerimle bayılmalı ayılmalı geçiriyoruz günleri sıcaklar başlayınca daha da zorlaşmaya başladı 🤭
Busra__06 nglcktpz 33+2 yiz kavuşmamıza son 20 günümüz kaldı🧿💙 buralara gelmek bile hayaldi küvözde kalsalar bile kısa süre kalacaklarını düşündüğüm için içim çok rahat artık tabi zorlayan ağrılar var direniyorum😅
Aysenurmus An itibariyle 30+3 olduk evde dinlenerek geçiriyorum. 12. Haftada serklaj oldum öncesinde bir kaybım var. Tek yumurta kızlarımın hareketlerini hissettikçe mutlu oluyorum ve 36. Hafta için gün sayıyorum💓 inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım
nglcktpz Aysenurmus Allah hepimizin kucağına sağ salim versin yavrucaklarımızı. Başınız sağ olsun çok üzüldüm 😔
yasemin9222 Aysenurmus sizinle aynıyız bende 30+3 ikiz kiz bekliyorum yürümekte çok zorlanıyorum sol kalcamin içinde ağrı var geçmiyor sizin nasil
nglcktpz Paramedik16 maşallah onlara 🥰 erken doğum riski beni çok korkutuyor ama böyle hikayeler duyunca umut oluyo insana 🙏🏽
nglcktpz Hirasongul 10 aylık oğlum var birde. Süpriz oldu Allah vermiş artık gelene git denilmez dedik 😊 zor olacak ama aynı anda büyüyecekler kendimizi böyle teselli ediyoruz 😅 sağlıklı olsunlar da 🙏🏽🥰
nglcktpz twinsmom_ gerçekten klimasız geçiremiyorum günleri 😅 benim bel ağrılarım çok arttı uzun süre yatınca falan yürüyemiyorum çok zorlanmaya başladım hayırlısı 😔
Hirasongul nglcktpz rabbim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah benimde bır buçuk yaşında bir kızım var buda ikinci bu plansız di oldu beraber büyürler diye kendimi avutuyorum bende 😂
twinsmom_ nglcktpz bel ve sırt ağrıları gerçekten çok can yakıyor ama doktorum normal onlara yapılcak birşey yok dedi mecbur kabullendim normalmiş gibi karşılıyorum artık 🥲
Aysenurmus nglcktpz çok teşekkür ederim. Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah hepimiz kucağımıza alıp sevinelim💓
siyahinciii Haftadan tek yumurta ikizi beyefendiler ile selamlar biz 32. Haftada nasipse dünyaya geleceğiz hastanedeyiz 27. Haftadan beri rahim ağzı kısalığımız var ve açılmaya sebep olabilir hastanede gözetim altındayız ve hastaneden çok sıkıldık 😔😔😔
nglcktpz siyahinciii durmak istemiyorlar demek ki kuzucuklar. Allah güzel doğum nasip etsin bir an önce evinize kavuşursunuz inşallah 🥰
Ayce09 siyahinciii canım uzun zamaandır hastanede olduğunu biliyorum yazmak geldi içimden, Çok az kalmış ne güzell sabretmişsin riskide atlatmış 30 hafta baya iyi 2 haftada sana çabucak geçsin sağlıkla al yavrularını kucağına 🙏🏾
Birikii 34+5 de doğum yaptım tek yumurta ikizlerimi 8 buçuk aylık oldular bile çok şükür. 10 gün kaldılar küvezde. Sağlıcakla alın inşallah kucağınıza
nglcktpz twinsmom_ hele geceleri çok fena olmaya başladı benimde bel ağrılarım. Kalkamıyorum ağlayacak dereceye geliyorum son zamanlar gerçekten zormuş. Geçecek bu günlerde inşallah 🙏🏽
Aysenurmus yasemin9222 ben yürürken çok baskı hissediyorum.doktorum ev içinde de hareketi kısıtladı. Bugün hastaneye yattım. Servikal uzunluk 16mm olmuş kontrol altında ol dedi. Kalsiyum ve magnezyum değerlerinize baktırmanız iyi olur. Geçmiş olsun
nglcktpz yasemin9222 gün içinde hareket halindeyken falan çok hissetmiyorum ama gece uyutmuyor ağrılar. Benim belde ağrım sadece doktora sordunuz mu peki. Ben bel ağrısını sorduğumda normal dedi.
Adnuf59 Haftadayız yürürken çok zorlanıyorum kasıklarımda sanki sürekli yatıyorum bir de kasılma sertleşme çok fazla oluyor bu aralar
nglcktpz Adnuf59 evet yürürken zorlanma bende de var 30. Haftaya birlikte başladı. Dinlenmeye çalışın az kaldı 🙏🏽
nglcktpz Busra__06 Allah bize de göstersin inşallah o günleri. Tek gebelikte zor tabiki ama ikiz hiçbir şeye benzemiyormuş ağrılar çok şiddetli olabiliyor. Şimdiden Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🥰🙏🏽