Kızlar selam. 26+4 günlük hamileyim bebeğin kilosu 1250 gr. Gelişimide 1-1.5 hafta önde dedi doktor. Kilosu fazlaymış. Şeker yüklemesi yapıldı temiz çıktı. Perşembe günü ayrıntılıya gircem inşallah onda da birşey çıkmaz. Doktor bir sorun yok ayrıntılıda temiz çıkarsa herşey iyi dedi ama korkuyorum yani böyle ilerde olup bebekte sorun yaşayan varmı hiç yada gerçekten normal mi bu?