Birdeanne ben ilk bebegımı doğurduktan sonra kaybettim hemen hamile kaldım yani araları bi 11 ay dı. Doğumum sancısı açılması vakti bile aynıydı ikiside 39+1 de doğdu ikisindede iki gün önceden 2cm açılmam oldu. Ama dediğim gibi daha toparlanmadan hamile kalmiştim belki o yüzden bu kadar benzedi herşeyi. Karnım bile yırtılmadı 2.de.
En güzel yanı ilkinde küçük bi yırtılmam olmuştu ama 2.de sıfır yırtık sıfır dikiş. Şimdi 5 yıl sonra tekrar hamile kaldım galiba bende korkuyorum 😁 inşallah aynı kolaylıkta olur. Bi ıııhhhh’da doğruurz inşallah 😁