Canan_bgrck Kızlar bebişim 2040 gram 2 hafta geriden geliyor dedi doktorum başından beri öyle zaten de üzüldüm yine de bi an nekadar doğar sizce 2500 geçer mi ?
zeynozey Canan_bgrck belli olmaz son haftalarda daha hızlı kilo alır belki ☺️ sağlıklı olsunda doğunca alır kilosunu artık🫶🏻☺️
Songl28 Canan_bgrck 36+3 2400 bana da minyon bi bebek dedi kendisi sağlıklı olsun doğduktan sonra anne sütüyle toparlar
zeynozey dilay_06 kız ambalajlı bi ürünün faydadan çok zararı vardır, sebze meyvelere noldu😅 süttür işe yarayan
Marly21 Canan_bgrck 6 günde 300 almışım canım 32 haftalıgım. Şekerin yoksa muz fındık kaşar süt süt ürünleri protein ağırlıklı beslen haşlanmış yumurta bunlar bana iyi geliyo bence sağlıcakla kavuşun 😍
tahminazengin1 Canan_bgrck Bence geçer bugün kontrolüm vardı benimki de 34+6 2680 gr 46 cm doktorum normal dedi ama son ayda hafta da 250 gram civarı alabileceğini söyledi sizde canınızı sıkmayın 3 kiloyu geçer bence sizinki🥰
Marly21 Canan_bgrck ben pek kaşar yemedim açıkçası onu da eklemek istedim yarar diye ben normal peynir yiyorum ev peyniri. Bir de meyve çok tüketiyorum. Ama şeker açısından tabi fazlası zarar diyorlar