sfnr0 Kızlar aşırı öksürüyorum 3 gündür. Ihlamur bal pekmez hepsini denedim. Geceleri zor uyuyorum. Var mı önerisi olan???
Saria sfnr0 ben uyuyamiyorum oksurmekden artik karnim agriyo hic bi caresi yok cay su sistem hic birinin artik psikolojim bozuldu
Balahatunn Beytonik almistim. HamIlelikte oksurugume cok iyi gelmisti. Ama hamilelikte zencefil ve zerdecalin cok iyi olmadigini okudum. Sonra icemedim malesef
nun1106 benimde çok uzun sürdü ve bir sürü yolu denemiştim. En son zencefil ve balı hap gibi yuttum su ile. O bana kısa sürede iyi geldi.