mbetuly Doktor 7+2 olduğunu söyledi kalp atisini da duydum resme baktigimda hic bisey anlaşılmıyor ama erkenden anlayanlar cinsiyet tahmininde bulunanlar bile oluyor sizce belli mi birsey 😄
Merve-34 mbetuly bence bir batıl inanç ama kese yuvarlaksa erkek fasulye şekli ise kız diyorlar benim yuvarlaktı erkek tesadüf mü bilemiyorum 🥰😆
Betulnnmz mbetuly pek anlamıyorum ama ben erkek diyorum 😊 benimde kesimin içinde böyle beyaz bir nokta vardı bir abla böyle olunca erkek oluyor demişti oğlum olacak nasipse birde kızım var onun kesesinde hiç birşey gözükmüyordu