Emine6 39+1 bugün gelecek yarın gelecek yok geceleri sancılarım oluyo tamam diyorum doğacak bu akşam yine yok artık sabırsızlanıyorum ağrı çektiğim halde neden olmuyor 😓
Alyalinam12 Benimde ilk gebeliğim 37+2 sancı nasıl oluyor tam olarak bilmiyorum arada bi vajinamda baskı gibi birden giren birşey oluyor bumu sancı tam olarak nasıl yani