Selam arkadaşlar bugün perinatolojiye gittim bebeğimin kafa ölçülerinin 3 hafta önde olduğunu genetik olabileceğini ama kesin bir şey diyemeyeceğini söyledi eşimin kafa yapısı büyük aileside öyle genetik olma ihtimali var ama korkuyorum raporumda (makrosefali?? ) Yazıyor hiç kesin konuşmadı doktorum çok üzülüp stres yapıyorum 3 hafta önde gitmesi gibi bir şeyle karşılaşan var mı karın ölçülerinin normal olduğunu söyledi kafam çok karışık 😟😟😟😟😟😟