Sinemkilicin Selam kizlar bugun detayli ultrasona girdim bebegin suyunun fazla oldugunu ve sekerden suphelendigini soyledi doktor.Boyle birsey yasayip nasil bir yol izlediniz tecrubelerinizi paylasir misiniz benimle.
Hlybkr Sinemkilicin benim de aynı durum başıma geldi. 11 haftalıkken suyumun normalden bir tık fazla olduğu söylendi. Şeker olabilir dikkat et 24. Haftada şeker yüklemeni yaptır dedi doktor. 24. Hafta yaptırdım şekerim de normal çıktı. Yani izlenecek bir yol yok maalesef bu vücudun kendi ürettiği birşeymiş eğer şekerin çıkmazsa korkma. Ben şu an 37 haftayım sadece doktor biraz erken doğum olabilir demişti hala doğurmadım. Sağlık yönünden bir sıkıntısı yoksa bebişinin ve şekerin çıkmazsa korkma bebeğine stresini yansıtma. Korkulacak bişey değilmiş. Bana doktorum bu şekilde söyledi. Ne yiyim ne yemeyeyim dedim o şekilde bi yönlendirme çok yapamam karbonhidrat ve tuza dikkat et sadece demişti.
birannis_ Sinemkilicin benimde suyum fazla çıktı şekerden şüphelendiler şeker yüklemesi yaptırdım tokluk sekerim yüksek çıktı benim çok aşırı meyve tüketimi yaptığım için ve beyaz ekmek tükettiğim için şekerim çıktı onları kesince sekerim ve suyum normale döndü evde şekerimi ölçüyorum doktoruma atıyorum ayın 11 de tekrar endokrinde randevum var yine kan alınıp açlık tokluk kanıma bakılacak doğuma kadar bu şekilde takip halinde olacağım bana diyete başlanmadı cünkü ben kendim dikkat etmeye başlayınca diyete gerek duymadılar bu şekilde kontrol haline aldı doktorlar
Hlybkr Sinemkilicin o zaman hiç tedirgin olma. Şekerin de çıkmazsa eğer yaptırdığında herşey normalmiş gibi devam et gebeliğine 🙂
birannis_ Sinemkilicin işte meyve şekerin düşmanı o etki ediyor olabilir bende çok seviyordum ama kısıtladım kendimi bir sonraki kontrolde normal çıktı suyum
Hlybkr Ben o dönemlerde havuç fazla yiyordum. Ondan kaynaklı da olabilir diye okumuştum internette. Meyveyi de çok tüketmeyin aslında herşey kararında olması gerekiyor işte ama bazen biz hamişler abartıyoruz 🙂 meyvedir sağlıklıdır diye düşünüp tüketiyoruz ama herşeyin fazlası zarar oluyor maalesef
mrymblakrs Ekmek, makarna , pirinc, börek , çörek ve az meyve tüketmeye çalışın. Benim de o haftalarda öyleydi ama şu an 32. Haftadayım ve düzeldi. Dikkat ederseniz belli bir zaman sonra normale dönüyor