Kubrabebisi Annemin bi arkadaşı var kadın 40 küsür yaşında hâlâ tırnaklarını annesi kesiyo hani olurda azıcık fazla kesse canı acıyomuş ve kaşını aldırırken ağlıyo dediğin gibi , kadın 3 kere normal doğum yaptı ama doğum sancısı ne demek bilmiyo resmen . İlk çocuğunda sabah tuvalete gidiyo elini bi atıyo ki çocuğun kafası gelmiş öyle hastaneye gidiyo düşün . Ağzım açık kalmıştı benim . Diğer iki çocuğunda da bebeklerin kafasının çıkmaya başladığını hissedince koşmuş hastaneye . Ve gel gör ki kadın bi deri bi kemik hiç doğurmuş gibide değil , çocukları da kadının kopyası resmen . Yani demem o ki herkesin acı eşiği farklı , rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşAllah 🤲