__mom1 ben de aynı kararsızlıktaydım, abimlerin 2 sene önce bebeği olmuştu, onlar e bebekten joie’nin sansa adında ikisi bir arada hem otomatik hem bebeğin kendini salladığı bi ana kucağını almışlar, onu verdiler, onların epey işine yaramış, ben de onu kullanmayı planlıyorum. Bir bakın isterseniz, hala var aynı model